Wednesday, October 12, 2011

Jimba Jimba

Vot nõndakse. Olen nüüd kenasti ennast sisse seadnud Jimba Jimba Cattle Stationisse. Praegu on meil kahepeale üks maja kus on köök(mida me ei kasuta, sest me sööme peamajas), elutuba, ja kaks magamistuba. Üks meil ja teine kellelegi, kes ka äkki siia tuleb. Hommikuti kirevad papagoid aknataga ja öösiti käivad kängurud veeküna juures joomas. Vahepeal lendavad ringi suured kotkad ja teinekord on näha ka helerohelist värvi väikeste lindude parvi, kes teevad lennates põhimõtteliselt pähklit sööva kärbse häält. Ja nii lihtne see ongi. Täna käisin näiteks tuuleveskit parandamas, et loomadel piisavalt juua oleks. 144000 ha on suhteliselt mürakas maalapp ja sellepärast on siin palju  veskeid, mis vett maaseest mahutitesse pumpavad. Praegu mul üldiselt kunagi mittemingisugust levi ei ole. Nii, et ei ole tarvis kohe kohe ehmuda kui esimese ürituse peale minuga eriti lihtsalt kontakti astuda ei õnnestu. Onul on siin muidu 14 või natuke rohkem mootorratast nii, et ma usun, et asjad lähevad järjest põnevamaks. Praegu ongi põhiteema mootorrataste puhastamine, lahti võtmine ja kokku panemine, sest umbes aasta aega tagasi käis siit natuke vesi üle ja nüüd on asjad pisut mudased. Tasapisi puhastame kõike ja parandame asju. Algas töö, algas aastatepikkune töö. Algas töö millest pidi jätkuma ka järeltulevale põlvele. Või midagi sellist. Praegu ma ei tea millal ma edasi liigun aga esialgu peatun vast siin. tsau tsau.

1 comment:

  1. Võib öelda, et kohanimi on küll ütlemata vahva :)

    ReplyDelete