Tuesday, March 13, 2012

Montoro

nädal laeval(montoro) on omadega ühelpool ja võib julgelt väita, et siiani on küll olnud kõik mõnusalt chill. Laev ise on registreeritud kalastusalusena aga minu arvates teeb ta silmad ette ka Chelsea kuninga Roman'i luksusjahile. Pikkust midagi 38 meetri jagu ja kõrgust 3 tekki plus veel allpool asuv masinaruum. Minu töönädal on olnud erakordselt ning märkimisväärselt mitmekesine. Nimelt esimesed kaks päeva käisin kaldal ühte paati värvimas ning nüüd sellega ringi sõites võib julgelt väita, et tegemist on Broome'i farmi laevastiku kiireima alusega. Usun, et värvimine tegigi paadi rohkem paremaks. Topelt ei kärise. Kohalikud tumedanahalised kasutavad pidevalt võrdlemisi lihtsustatud inglise keelt ja põhiväljend ongi just: ''more better'' ja lauses: '' yeah balla, painting make the boat more better.'' Esialgu on ettenähtud, et olen laeval järgmise kolmapäevani aga kui õnnestub siis üritan oma vaba nädala vahele jätta ja järjest 5 nädalat siin olla. Loodan, et mängib välja aga vastasel juhul lähen tutvun lähemalt Broome'i linnaga. Ahjaa, eile kui hakkasime paati ööseks ankru külge siduma ei tahtnud mina konksust kuidagi lahti lasta ja just seetõttu kukkusin kenasti vette. Kuna siin on suured haid ja kuna mul olid mõnusad metallist ninadega kummikud jalas ei olnud see just elu meeldivaim suplus kuid ka mitte midagi väga hullu. Igatahes filipiinode ees sain hulgi respekti ja arglikud nagu nad siin on arvasid, et ma olen hull, et julgesin vette sattuda nii,et kummarid jalas. Pagan. Kuigi mu eesti keel natuke lonkab ei tundu eelmise lause kolm ''et'i'' kuigi õigena. Piish out.

1 comment:

  1. Odamehe Odaratsutaja ZurzuMarch 15, 2012 at 4:59 PM

    Ära Sharkidega küll ujuma mine. Discovery pealt olen näinud et nad võivad hammustada.

    ReplyDelete