Thursday, January 5, 2012

finally someone let me out of my cage..

oijah.  Peale eilset medtisiinilist testi(parim osa oli see kui nad testisid painduvust ja imestasid kuidas on võimalik nii ilusa ihu puhul niivõrd palju painduda ja venitada ennast, mispeale tundsin endal natuke süüd ja avaldasin, et üldiselt v6ib 15+ aastat ujumist kehale nõndaviisi mõjuda) tekkis väike viivitus kuna füüsiliselt olen tugevam ja ilusam kui keskmine tori hobune aga vererõhk oli natukene ülemäära üleval.  Iseenesest ei midagi röögatut aga siiski. (90/149) Samas kui ma õigesti mäletan, siis koormustesti ajal oli mul max. pulsi juures süstoolne vererõhk midagi üle 200 ja diastoolne üldsegi 0. Aga eks see oli ka ekstreemtingimustel. Igatahes seepeale tuli natuke oodata kõrgemate bosside nõusolekut ja väike vestlus maha pidada ning asjad kulmineerusid sellega, et täna hommikul kirjutasin lepingule alla ning homsest hakkan sadamas ühes kuuris tööle, kust aga võimalikult kiiresti saadetakse mind edasi laevale. üleüldiselt ma arvan, et success. Sattusin veel täna ühte spets poodi Darwinis, kus müüdi niipalju erinevat matka- ja militaarmanti, et silme-eest võttis kirjuks. Pilte on ka natuke lisada mul igasuguste asjade kohta aga paraku praegu ei saa seda teha, sest mul puudub juhe millega neid oma fantastilisest Nokia fotoaparaadist arvutisse suunata.

2 comments:

  1. a homseks vaja ju Kaiale Brisbane`i kanepit viia, äkki võidab veel turniirigi ära.....

    ReplyDelete