Wednesday, January 25, 2012

here i go again.

Põhimõtteliselt on asjalood nüüd sedapsi, et niipea kui lennukid taas lendama hakkavad panen ma uude farmi ajama ja olen taaskord maailmasuuruse juveeliäri väike mutter. See saab üsna suure tõenäosusega toimuma homme hommikul enne koitu või siis reedel. Vihm on praegu iseenesest nagu natuke järgi andnud. Vähemalt võrreldes sellega, mis eile oli. Kuigi on wet-season pole ma siin eriti palju vihma saanud. Until Yesterday that is. Ma olin umbes kolme sekundiga ligemärg ja vihmapiisad olid praktiliselt nii suured, et tahtsid vägisi inimesi tänaval magama ära lüüa. Tuul on aga nagu eriti agressiivne jäähokimängija, kellele kõigevähem siin ilmas meeldivad kahel jalal püsivad inimesed. Sellise ilma puhul on muidugi esmatähtis panna endal mp-tri mängijas käima Terminaatori album „Kuld“ ja eelkõige sealt lugu „Torm.“ Kunagi juba Saksamaal Kirchhoff Witte’s finantspabereid produtseerides ja tormiga ulapeal ringiliikudes saatis mind see lugu ja nüüd siis ka Austraalias. Vürtsi lisab veel see ka, et valge inimese mõistes „aknaid“ siin majadel ees pole. Vähemalt backeris pole ja KB Farmis ka ei olnud. On ainult tugev sääsevõrk ja mõnikord veel on lisaks korralikult mitte sulguvad klaasist luugid.Vooot. Nii. Leidsin ühe vahva video ka, kus natuke näitab, kuidas see tööolu meil nagu on. Mitte küll otseselt töötegemist aga siiski. Video on praeguseks hetkeks pea 16 aastat vana, aga protseduurid on samad ja põhimõtteliselt pole suurt midagi muutunud. Taustaks mängib DJ Valdek Oja Baarist. NOT. Vägagi tekstitundlik "1000 miles away" ja esitajaks Austraalia enda ammune rockpunt Hoodoo Gurus. Järgmised paar nädalat olen tõnäoliselt taas kuskil maailmanurgas kuhu tavainimene mitte kunagi ei satu. Olge kasulikud ja tehke trenni. Ja kui vahepeal peetakse nende inimeste maailmameistrivõistlused, kes interneti kasutada ei saa, siis mina üritan alagrupist kindlasti edasi saada. Piish out.

1 comment:

  1. täitsa norm video.Edu vee-alustega tutvumisel !

    ReplyDelete