Thursday, September 1, 2011

#1 awesome idea of all time.

Auväärt huvitundjad, nüüd on tõepoolest aeg jõudnud sinnamaale, kus mina olen endale nõuks võtnud naturaalselt looma tõmmata ja vahelduseks isamaa pale vähe kaugema vastu välja vahetada. Ehkki on ilmas palju skeptikuid, kes peavad tõenäolisemaks seda, et "Kesknädal" tõuseb kunagi lugupeetud ajakirjandusliku päevalehe staatusesse kui, et üks delikaatsete liigestega hardcore Maarjamaa poeg saab enda hädise eluga hakkama kuskil troopilise päkese all usun sellegi poolest siiralt enda ettevõtmise edukusse. Jah, on alganud aega kus tuleb see hinnatud üks päev aastas mil Eestimaal päike paistab, välja vahetada tihti üle nädala kestva leitsaku vastu ning hakata harjuma ka üle 40 kraadiste temperatuuridega. Ma tean, et minu piiramatu andekus ja jalustrabav näolapike on enam kui küll saavutamaks ettemääratud ja ettekuulutatud edukust. Kui teinekord jälle tulete Aura veekeskuse või Tallinn- Pärnu, Tartu - Pärnu, Jõõpre - Noarootsi kaugliinilt või õunakoogisöömisefest'ilt ja hakkate jõudma oma enda isikliku hacienda'sse ärge olge tagasihoidlikud ja eeskätt patriootlikuse ning õõvastusttekitava julgusega trükkige enda motsilla, või vindosi internet eksplooreri(goodness gracious) või guugl kroomi browserisse sisse tähemärkidejada http://www.gmtpluss8.blogspot.com ja tundke huvi ka näiteks minu enda tegemiste vastu. adjöö. olge ilusad, sest selle eest ju teile tegelikult makstakse ja sellist Eestist me ju tegelikult tahtsimegi. kuningas on kõnelenud. (H)

1 comment:

  1. Mina olen huvitundja ja väga meeldiv on olla auväärt!

    Mees35

    ReplyDelete