Thursday, September 22, 2011

goodbye yellow brick road..

Niisiis. Asjalood on nüüd sedapsi, et täna hommikul ärkasin kella 7 paiku üles ja peale kiiret kasimist läksin backpackeri tädile natuke appi. Tarvis oli maja all uurida ja juurida kas kuskilt üks toru laseb läbi või mitte ja kui ei lase siis, mis teema üldse on. Igatahes turnisime imetillukesest august, mis oli põrandas maja alla ja hakkasime ringi traavima. Võdlemisi aeglustunud liikumine oli seal sest kõrgust oli umbes meetri jagu aga no worries, sest teenistuse päevilt kontidesse kulunud kägarkõnnioskus tasus ennast lõpuks ikkagi ära. Majahaldja ja ahjualuste töö tehtud, liikusime ühe Malaisia tädi juurde, kes viis meid autoga ühte suurt konteinerit tühjaks laadima. Neljakesi murdsime tööd teha nii, et juba 2 tunniga oli suur merekonteiner nii jäägitult ära tühjendatud ning pealtnägijate ütluste põhjal olevat suurest tühjendamisest konteinerisse isegi vaakum tekkinud. Mina ei ole siin selleks, et seda infot kinnitada või ümber lükata. Mina lihtsalt kordan tunnistajate sõnu. Igatahes, asjad laetud viidi meid tagasi, kus anti veel purgitäis Fanta't ja valuutat peopeale ning hommikune võimlemine oligi tehtud. Aussijobs'i naine helistas ka ja tahtis, et teeksime talle tööd natuke, aga me olime juba.. otherwise occupied. Nüüd käisime korra aussijobsis veel, aga kuna naisel farmitööd pakkuda polnud, siis liigume bussiga põhja. Kui varianti saan pilte üles panna, siis ma võn juba praegu öelda, et mul on tõendeid selle kohta, et Odamees on ka Austraalias käinud. True story. Ahjaa.. kui kuskil on parem arvuti või siis browser, siis ma kommenteerin kommentaare ka, aga praegu ta on pahur ja ei luba seda.

3 comments:

  1. Ma arvan, et järgmises postituses on kindlasti fotosid.

    Mees35

    ReplyDelete
  2. Palju monisi selliste tööotsade eest saab

    ReplyDelete
  3. tead Indrek, mina pole seda Odameest kunagi eriti uskunud.. eriti seda läti juttu..mul on selline karvane tunne, et odamees oli siis purjus v6i austraalias (värske informatsiooni kohaselt)!!

    ReplyDelete