Tuesday, September 13, 2011

down under

m6istlik. j6udsin just kohale ja sain tollist ka kenasti l4bi... v6i noh nii enamv4hem. mu 30+ cm nuga tekitas natuke kysimusi,  aga kahjuks v4lja nad seda v6tta ei palunud nii et demonstreerida oma jahipidamise oskusi ma ei saanudki. lootsin kyll natuke, et nad mu v4itsa n4ha saavad aga seekord siis mitte. oh, well. syya anti nyyd veel paremini kui eelmise lennuga. k4isin singapuris korra 6ues ka..  oijah mingi 30 kraadine aurusaun pani kohe purakaga n4kku. igatahes. ma nyyd l4hen vaatan vist mis seal ulapeal pakutakse p6nevat. :)

5 comments:

  1. See teeb alati kurvaks, kui meheau kotti palutakse jätta, kuid ehk sa jõuad sellega omajagu seal vehkida ka.
    Kommenteerimise skoor 6/6.

    Mees35

    ReplyDelete
  2. Mismõttes? 30+ cm väits on outbacki lubamise esimene tingimus, ilma korraliku dundee varustuseta ei lasta üldse maale sissegi. Ja nuga peab ka suur olema.

    ReplyDelete
  3. Ma siin imestan, et sind singapuris selle meheau pärast kinni juba ei võetud. Seal kurat aspiriini pärast pannakse ka 100 aastaks koopasse kinni.

    Odamehe vanaisa

    ReplyDelete