Wednesday, September 21, 2011

perth..

Käsin täna muuseumis(Western Australian Museum) ja ulapeal asju ka uurimas. Kümnetest euroopa muuseumidest, kus ma käinud olen eristab seda asutust see, et siin on hulgi erakordselt põnevat informatsiooni selle kohta kuidas on elanud kohalikud elanikud aastatuhandeid ja mis on saanud nendest peale valge inimese ilmumist. Ajaloo osa mida, eriti Eesti koolisüsteemis ei kajastata. Olgu. Nüüd homme lähme käime ühes tööbüroos ära ja kui seal meile tööd pakkuda veel pole, siis paneme põhja poole ajama ja farme läbi kammima tõenäoliselt. Üks nädal Perthi on alustuseks piisav küll ja enam siin ringi tuiata ei taha. Peale selle on Perthis ilmselgelt liiga palju Eestlasi. Ma arvan, et praeguse seisuga oleme me näinud siin umbes 20 erinevat eestlast. Ma pole statistikaameti kodulehte küll vabatahtlikult kunagi külastanud aga sellegipoolest arvan ma, et nii protsentuaalselt kui ka absoluutarvudelt on Perthi miljonite elanike kohta siin rohkem eestlasi kui Narvas, Sillamäel ja muudes idabloki asumaades kokku. sure thing. kindel pauk. Anyhow.. aitab paigal passimisest, on aeg tuurile minna. Samson.

1 comment:

  1. Sellisel juhul võib öelda, et Perth magas oma eluvõimaluse totaalselt maha ja pärast homset võivad nad kasvõi põlvili sind anuda, kuid siis ei ole muud, kui öelda:"Hilja mehed, hilja." ja nii ongi.

    Mees35

    ReplyDelete